Základy úspěšného hubnutí

Vyzkoušeli jste už desítky diet a žádná z nich nefungovala? Potom jste vyzkoušeli ty špatné, které k dlouhodobému hubnutí rozhodně nejsou tou správnou cestou. My vám poradíme, co funguje. Základy spojené s redukcí váhy přitom nemusí být nijak složité. Stačí dodržovat několik základních postupů. Tím hlavním je eliminace nezdravých jídel. Má-li být dieta skutečně úspěšná, je třeba eliminovat všechna nezdravá jídla, jako jsou sladkosti, tučné pokrmy, různé smažené pochutiny, ale i další pokrmy, které mají vysoký obsah cukru, tuku, stejně jako mají vysokou kalorickou hodnotu či špatný glykemický index.

Při hubnutí rozhodně nesmíte hladovět

I když je třeba řadu jídel z našeho jídelníčku vyloučit, rozhodně by to nemělo znamenat, že bychom měli hladovět. Pokud chceme, aby hubnutí bylo úspěšné, je třeba všechny nezdravé potraviny nahradit především zdravějšími variantami, se kterými souvisí také nutnost zdravé přípravy. Na základě toho si sestavíme dietní jídelníček, který by měl být v první řadě pestrý. Je důležitý správný poměr živin, kam se řadí bílkoviny důležité pro naše svaly, vláknina důležitá pro trávení, ale třeba i sacharidy, abychom měli dostatek energie. Nezapomínejme ani na to, že pro naše tělo jsou důležité také různé tuky, zvláště třeba z ryb.

Jídelníček na hubnutí je třeba také dodržovat

Jídelníček není spojený jenom se správnou a vyváženou skladbou jídel. Je samozřejmě spojený také s povinností ho dodržovat. Co tím chceme říci? Primárně to, že je třeba počítat i s pěti porcemi jídla denně. Jedině tak dokáže jídelníček na hubnutí změnit náš metabolismus a zajistit, že tělo přestane ukládat a to uložené začne především efektivní formou spalovat. Také nezapomínejme na to, že aby to bylo rychlé, je možné přidat sportovní aktivitu. I zde ale hraje roli to, jaká to bude. Mělo by se jednat o takzvané aerobní cvičení, jako je třeba běh nebo jízda na kole.

Jídelníček na míru